صفحه اصلی وبلاگ تماس با ما درباره ما
املاک تعطیلات
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
آب پری کجاست؟ آیا آب پری برای خرید ویلا مناسب است؟

آب پری کجاست؟ آیا آب پری برای خرید ویلا مناسب است؟

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ اخبار و مقالات

آیا می‌آید آب پری کجاست؟ب پری در 13 کیلومتری رویان، 20 کیلومتری نور و 69 کیلومتری چالوس که یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان مازندران است. طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه با درختان نزدیک به هم جاده ای پرپیچ و خم در دل کوه ها که زیبایی طبیعت را به قدری چشم نواز می دهد که حتی زمستان سرد و سفید نیز گردشگران بی شماری را جذب می کند. بهترین فصول برای سفر به آب پری به دلیل آب و هوای روح نواز آن بهار و تابستان است اما در فصل پاییز تغییر رنگ درختان جنگلی می تواند ساعت ها چشم بیننده را مسحور خود کند .

با این حال، جادوی واقعی آب پری، واقع در جاده رویان - بلده، از زمانی شروع می شود که در کنار آبشار آن بایستید. اما سایر صحنه های طبیعت آنقدر چشم نواز هستند که می توانند لحظات فوق العاده ای را در حافظه بصری یا دوربین شما ثبت کنند. آبشاری که می شود در سمت چپ شما ظاهر می شود به دلیل رانش زمین و ریزش سنگ آبشار نیست و آب آرامی از میان صخره ها می گذرد. اما صدای آب به همین دلیل زیباتر شده و تا مدت ها در حافظه شنوایی شما باقی خواهد ماند.

هوای آب پری حدود 10 درجه سانتیگراد خنک تر از رویان است و به همین دلیل بهترین مکان برای فرار از گرمای تابستان این منطقه می شود. از طرفی آب پری به دلیل قرار گرفتن در پارک جنگلی رویان دارای امکاناتی مانند کیوسک، سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی و فضای بازی برای کودکان است.

آبشار آب پری یکی از جاذبه های دیدنی و زیبای استان مازندران است. این آبشار زیبا از ارتفاعات این استان سرچشمه می گیرد. زیبایی چشم نواز او توجه همه تماشاگران را به خود جلب می کند. قرار گرفتن این آبشار در کنار جنگل منظره ای وصف ناپذیر را به وجود آورده است که هر انسانی را به وجد می آورد. این آبشار در شهرستان رویان استان مازندران واقع شده است. سالانه مسافران و گردشگران زیادی از این منطقه دیدن می کنند. جنگل ها با درختان با شکوه و همچنین جویبارهای آب شفاف منطقه ای رویایی را خلق کرده اند. در این قسمت به ویژگی های آبشار آب پری می پردازیم و با جاذبه های گردشگری آن آشنا می شویم .

آب پری کجاست

آب پری کجاست؟

برای رسیدن به آبشار آب پری کافی است مسیر جاده چالوس را پیش بگیرید. پس از طی پنجاه کیلومتری این جاده، به سمت شرق بروید. با تغییر جهت و طی مسافتی به شهری به نام رویان می رسید. یکی از نکات مثبت شهر رویان فاصله کمی با مرکز شهر نور و تنها 5 کیلومتری این شهرک است. در طول سال تمام گردشگران زیادی از مازندران و مناطق شمالی کشور دیدن می کنند. گردشگران همیشه با تورهای گردشگری وارد استان مازندران می شوند. مزیت شهر رویان این است که در مسیر تردد قرار گرفتن و علاقه افراد به این شهر می تواند به راحتی در این شهر برسند باشد. یافتن این آبشار نیز آسان است. این آبشار یکی از جاذبه های معروف این شهر به شماره می رود و به زیبایی و جذابیتش مشهور است .

تاریخچه آب پری

بزرگان محلی داستان های زیادی درباره آبشار آب پری برای بازدیدکنندگان دارند. از تاریخچه آن نقل قول های زیادی وجود دارد که مشتاقانی از دور و نزدیک به این نقطه از می آیند تا علاوه بر بازدید از آب پری، داستان ها و افسانه های مازندرانی هیجان انگیز آن را بشنوند. در گویش محلی مازندرانی به آب پری (پری او) می گویند. در اطراف این آبشار درختان زیادی وجود دارد که سایه می اندازند. در زمان های قدیم آبشار و اطراف آن به عنوان محل زندگی پری و جنس شناخته می شود و به همین دلیل نام آن اقتباسی از نام پری است.

آب پری کجاست

آب و هوای آب پری

آب و هوای خنک و مطبوع این منطقه در تمام فصول سال مردم را به خود جذب می کند. آب و هوای این منطقه در فصول بهار و تابستان بسیار مطبوع است. در این فصول هوا خنک و اوقات فراغت و گشت و گذار در این منطقه بسیار مفرح و شادی بخش است. در پاییز هوا سرد می شود و باید لباس گرم بپوشید. مردمی که در فصل پاییز قصد سفر به این منطقه را دارند باید لباس گرم به همراه داشته باشند. این منطقه در تمام فصول سال زیبایی ها و جذابیت ها را ارائه می دهد که مردم را از سراسر کشور به سوی خود جذب می کند.

فاصله تهران تا آب پری

آبشار آب پری در شهر رویان قرار دارد و فاصله آن با این شهر 17 کیلومتر است. شهر رویان در نزدیکی شهر نور قرار دارد. افرادی که قصد سفر از این منطقه را دارند می‌توانند در تهران با طی مسیری به طول 239 کیلومتر به این آبشار برسند سفر کنند. به دلیل نزدیک بودن این منطقه به تهران، همیشه در لیست گردشگران بوده و سالانه گروه های زیادی وارد این منطقه می شوند.

خرید ویلا در آب پری

مراکز معتبر در رویان، چمستان و نور وجود دارد که یکی از این مراکز املاک تعطیلات می باشد که در زمینه خرید و فروش ویلا در آب پری فعالیت می کنند. ویژگی های خاص به فرد این منطقه باعث می شود تا سرمایه گذاران زیادی برای خرید ویلا به این منطقه مراجعه کنند. آب و هوای این منطقه مورد علاقه همه است. با داشتن ویلای اختصاصی در این منطقه می توانید طبیعت و سرسبزی نزدیک به محل سکونت خود داشته باشید.

قیمت ویلا در آب پری رویان

در مناطق مختلف منطقه، قیمت ویلا متفاوت است. قیمت ویلا توسط برخی از امکانات ویلا تعیین می شود. منطقه ای که ویلا در آن قرار دارد، در قیمت نهایی ویلا نیز بی تاثیر نیست. بسیاری از مناطق رویان دارای امکاناتی هستند که نزدیکی این امکانات با ویلاها باعث افزایش قیمت ویلا می شود. منطقه و مساحت ویلا از جمله مشکلات مهمی است که در قیمت نهایی تاثیر می گذارد. بسیاری از افراد به دلیل ماهیت زیبا منطقه، ویلای را در آب پری خرید می کنند. سایر شرکت ها می توانند یک ویلا پری را در مکانی نزدیک به امکانات شهری خریداری کنند. از طرفی، دسترسی به این زمینه نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. ویلاهای نزدیک خیابان این مزیت را دارند که رفت و آمد راحت تر است. در مناطق جنگلی ویلاهایی وجود دارد که دسترسی به آنها مشکل است.

خرید ویلا در آب پری رویان

مکان های دیدنی آب پری

آبشار پری و حومه آن دارای جاذبه های طبیعی است که افراد را غافلگیر می کند. جاده آب پری یکی از مناطقی است که مناظر می بیند که بسیاری وجود دارد. گردشگرانی که از جاده عبور می کنند از ماشین خود بیرون می آیند و ساعت ها در نزدیکی جاده می شوند و از زیبایی های جاده استفاده می کنند. در جاده های منطقه، بازارهای محلی همیشه دایر است و محصولات روستایی فروخته می شوند. افراد علاقه مند به این محصولات در این بازارها می شوند و محصول مورد نظر را خریداری می کنند .

اگر می خواهید به این آبشار بروید، می توانید با خیالی راحت به این منطقه بروید. آب پری مجهز به همه امکانات است. در نزدیکی این آبشار، غرفه ها و بوفه های زیادی وجود دارد که انواع غذاهای محلی را می فروشند.

صحبت آخر

آب پری کجاست؟آبشار پری در شهر رویان واقع شده است. رویان یکی از توابع استان مازندران است که در دو شهر توریستی نور و نوشهر واقع شده است. یکی از ویژگی های مثبت این شهر، نزدیکی آن به دریا و جنگل است. آبشار پری در شهر یکی از مهم ترین های گردشگری در منطقه است. پری و آبشار اطراف آن مملو از جاذبه های گردشگری است. بازار ویلا در این منطقه داغ است و بسیاری از سرمایه گذاران هنوز در آنجا هستند.

 

سوالات متداول

آیا آب پری برای خرید ویبا مناسب است؟

آب پری و شهر رویان یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق استان مازندران است. در شمال شهر رویان دریای مازندران و در جنوب رشته کوه البرز است که رتبه خود را در بین مناطق توریستی افزایش داده است. این خصوصیات باعث شده است که این منطقه برای خرید و سرمایه گذاری در ویلا بسیار مناسب باشد .

از کجا می توان ویلا در آب پری خرید کرد؟

ویلاها در مراکز معتبر در رویان، چمستان و نور خرید و فروخته می شوند. برای خرید ویلا، باید به مراکز معروف به خرید ویلا مناسب مراجعه کنید. با توجه به کلاهبرداری در این بخش، توصیه می شود پس از تحقیقات عمیق و تاثیر، ویلا بخرید .

 

مقالات پیشنهادی

روستای ونوش کجاست وکجای ونوش ویلا بخریم؟

روستای انارور نوشهر کجاست ؟

مطالب مرتبط مشاهده همه
6 راهکار برای تامین امنیت ویلا
6 راهکار برای تامین امنیت ویلا

از مهم ترین دغدغه های افرادی که ویلا خریداری می کنند این است  چگونه می توان امنیت ویلا را بالا برد؟ هنگام خرید ویلا در هر مکان باید به تامین امنیت ویلا توجه بسیاری داشت بدون شک توجه به تامین امنیت باعث می شود ه...

۱۲ دی ۱۴۰۱
تامین امنیت ویلا
6 راهکار برای درآمدزایی از طریق اجاره ویلای شمال
6 راهکار برای درآمدزایی از طریق اجاره ویلای شمال

اگر به دنبال درآمدزایی از طریق اجاره ویلاهای شمال هستید، سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در مناطق محبوب و شمال ایران می‌تواند باشد و سودآور باشد. منطقه‌ای مناسب مانند نوشهر که با زیبایی‌های طبیعی و جاذبه&zwnj...

۲۴ شهریور ۱۴۰۳
درآمدزایی از طریق اجاره ویلای شمال
مزایا و معایب ویلاهای جنگلی در شمال چیست؟
مزایا و معایب ویلاهای جنگلی در شمال چیست؟

     آیا از مزایا و معایب ویلاهای جنگلی در شمال خبردارید؟ در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب ویلاهای جنگلی را برای شما عزیزان مطرح کنیم، شهر نوشهر با داشتن آب و هوای بسیار مطبوع و جاذبه های گردشگری ...

۳۱ شهریور ۱۴۰۱
مزایا و معایب ویلاهای جنگلی
در هر جا که هستید به آسانی با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مشاوره تماس باما ۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
تمام حقوق برای املاک تعطیلات محفوظ میباشد