صفحه اصلی وبلاگ تماس با ما درباره ما
املاک تعطیلات
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
روستای ونوش کجاست؟کجای ونوش ویلا بخریم؟

روستای ونوش کجاست؟کجای ونوش ویلا بخریم؟

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اخبار و مقالات

روستای ونوش کجاست؟ چگونه به این روستای زیبا برویم؟ آیا خرید ویلا در ونوش  به صرفه است؟ جاذبه های گردشگری آن چیست؟ در واقع یکی از شگفت انگیزترین و توریستی ترین روستاهای استان مازندران ونوش نام دارد که می توان گفت یکباره تمام زیبایی های طبیعت را در خود جای داده است. آب و هوای عالی و موقعیت بسیار نزدیک آن به دریای خزر و جنگل های بکر و سرسبز رشته کوه البرز آن را به یکی از مقاصد منحصر به فرد گردشگری تبدیل کرده است. از طرفی همین موضوع فرصت بی نظیری را برای خرید زمین و ساخت ویلا در ساحل و جنگل ایجاد کرده است. اگر شما هم کنجکاو هستید که درباره ونوش نوشهر بیشتر بدانید، مقاله ما را در پایان دنبال کنید.

روستای ونوش کجاست؟

شاید برای شما جالب باشد که معنی کلمه ونوش چیست. ونوش در زبان محلی مازندرانی به معنی گل ارغوانی است. برای اینکه بدانیم ونوش در کجا واقع شده است، فاصله شهرهای اطراف تا این روستا را بررسی می کنیم. این روستا در روستای کالج واقع شده است. کالج در شهرستان نوشهر استان مازندران واقع شده است. روستای ونوش در 10 کیلومتری شهر رویان و 30 کیلومتری شهر نوشهر است. این روستا از سمت شرق با روستاهای وزوار و حسن آباد همجوار است. اگر برای اولین بار است که به ونوش سفر می کنید، ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که ونوش کجا واقع شده است. اگر می خواهید در روزهای شلوغ نوروزی در ترافیک محور رویان گیر نکنید، می توانید از جاده ونوش راه میانبر را طی کنید.

چگونه به روستای ونوش برسیم؟

روستای ونوش نوشهر در غرب شهر نور قرار دارد و از جاده فرعی جاده ساحلی نور نوشهر به راحتی می توانید به آن برسید. همچنین می توانید از جاده رویان مسیر فرعی منتهی به آبشار آب پری را طی کرده و به ونوش برسید. در واقع اگر از تهران سفر می کنید باید از جاده چالوس یا هراز به شهرهای نور یا رویان بروید. سپس از جاده کمربندی رویان به روستای جلگه ای ونوش برسید.

بهترین مکان برای اقامت در ونوش نوشهر کجاست؟

طبیعت زیبای ونوش، جاذبه گردشگری بی نظیر و آب و هوای عالی آن در کنار دسترسی آسان به جاده های اصلی، مسافران زیادی را از سراسر کشور هر ساله برای چند روز برای استراحت به این منطقه آورده است. به همین دلیل در سال های اخیر سرمایه گذاری های زیادی در زمینه خرید زمین و ساخت ویلا و اقامتگاه صورت گرفته است. اگر قصد سفر به شمال و لذت بردن از طبیعت بکر این روستا را دارید، می توانید به دنبال ویلاهای مجلل ساحلی و جنگلی باشید تا سفری رویایی را تجربه کنید.

از طرفی موقعیت عالی روستای ونوش و مجاورت آن با شهر رویان به این معنی است که علاوه بر دسترسی به جاذبه ها و ساحل این شهر می توانید از هتل ها و سوئیت های شهرستان های رویان استفاده کنید.

 

چرا ویلا در ونوش بخریم؟

ونوش یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در خرید و فروش زمین و ویلا در بین شهرهای شمالی می باشد. در واقع با توجه به دسترسی عالی به جاده هراز و چالوس و همچنین مجاورت با شهرهای رویان و نوشهر می توان گفت که فرصت طلایی برای خرید ویلا ساحلی در ونوش پیش آمده است.

علاوه بر این وجود ویلاهای متنوع در شهرک های ساحلی و جنگلی مانند شهرک دریا بیشه، شهرک البرز، شهرک آفتاب، شهرک ارکده، شهرک آراد و ... یافتن ویلایی مناسب با تمام بودجه ها را آسان کرده است. این موضوع علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری عالی برای آینده محسوب می شود، به شما این امکان را می دهد که برای مدتی از آب و هوای مطبوع، سواحل بکر و جنگل های زیبای شمال در ویلای خودتان لذت ببرید.

مکان های توریستی و گردشگری ونوش نوشهر کجاست؟

ونوش در نزدیکی روستاهای سرسبز و خوش آب و هوای نارنجان بن، پاشاکلا، خزر تیر، علم کالا، منوچهر کالا، عزت کسگر محله و تشکو قرار دارد و به همین دلیل دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری این مناطق خواهد داشت. اگر به فاصله 6 کیلومتری جنوب روستای ونوش بروید، آبشارهای شگفت انگیز ونوش را در اعماق ارتفاعات جنگل علوی کالا خواهید دید. همچنین دریاچه دشت مامرز یا دریاچه ارواح در 12 کیلومتری جنوب روستای ونوش وجود دارد که منظره اسرارآمیزی را ایجاد کرده است.

صحبت آخر

در متن بالا به این سوال که روستای ونوش کجاست را به تفصیل به شما معرفی کرده ایم. از زیبایی های طبیعی و گردشگری این منطقه هم گفتیم. روستای ونوش از یک سو به دریای زیبای خزر و از سوی دیگر به جنگل های سرسبز و رودخانه کلرود منتهی می شود. این یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

پس اگر قصد خرید ویلای ساحلی یا خرید زمین را دارید می توانید با کارشناسان املاک تعطیلات مشورت کنید. به نظر شما آینده سرمایه گذاری در این روستای زیبا چگونه خواهد بود؟

 

سوالات متداول

ونوش نوشهر کجاست؟

یکی از روستاهای گردشگری استان مازندران است که در روستای دانشگاهی شهرستان نوشهر قرار دارد.

آیا خرید ویلا در ونوش آینده روشنی دارد؟

آره. به طور کلی می توان گفت که این روستای گردشگری نوشهر علاوه بر آب و هوای عالی و فاصله کم تا دریا و جنگل از دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی شمال کشور برخوردار است.

در روستای زیبای ونوش کجا اقامت کنیم؟

اگر قصد اقامت چند روزه در این روستا را دارید می توانید از هتل ها و سوئیت های شهرهای رویان، نور و نوشهر استفاده کنید.

چگونه در ونوش نوشهر زمین بخریم؟

برای خرید ویلا، زمین و آپارتمان در ونوش بهتر است با مشاور املاک معتبر مشورت کنید، برای این کار می توانید از .

کارشناسان املاک تعطیلات به شماره 09123969539کمک بگیرید.

 

مقالات پیشنهادی

آینده خرید ویلا در نوشهر چگونه است؟

چگونه با خرید ویلا در سروخرد میتوان به سود برسیم؟

روستای انارور نوشهر کجاست؟

مطالب مرتبط مشاهده همه
روستای ملکار نوشهر| بهترین منطقه برای خرید ویلا
روستای ملکار نوشهر| بهترین منطقه برای خرید ویلا

اکنون که بازار سرمایه گذاری در شهرهای شمالی رونق دارد. می توان گفت روستاهای این منطقه نیز از این کاروان عقب نمانده اند و بسیاری از آنها به دلیل موقعیت جغرافیایی برای خرید ویلا و زمین مورد توجه بسیاری از مردم قرا...

۱۷ فروردین ۱۴۰۲
روستای ملکار
۱۰ دلیل قوی برای سرمایه‌گذاری در ویلاهای ساحلی نوشهر
۱۰ دلیل قوی برای سرمایه‌گذاری در ویلاهای ساحلی نوشهر

سرمایه‌گذاری در ویلاهای ساحلی نوشهر به دلیل مکان ممتاز، امکانات رفاهی عالی و رشد پایدار بازار املاک، یک فرصت سودآور و جذاب است. این مقاله به بررسی 10 دلیل اصلی برای سرمایه گذاری در ویلاهای ساحلی نوشهر پرداخت ...

۰۹ مرداد ۱۴۰۳
سرمایه گذاری در ویلاهای ساحلی نوشهر
روستای کدیر کجاست؟ چگونه می توانیم به کدیر برویم؟
روستای کدیر کجاست؟ چگونه می توانیم به کدیر برویم؟

در معرفی روستای کدیر باید به این نکته اشاره کرد که کدیر یکی از روستا‌های کوهستانی استان مازندران است که در جنوب شرقی شهرستان نوشهر و بخش کجور و روستای کجور واقع شده و از هر طرف به جنگل متصل است. روستای کدیر در ...

۱۱ آذر ۱۴۰۲
روستای کدیر کجاست
در هر جا که هستید به آسانی با ما در ارتباط باشید.
۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
مشاوره تماس باما ۰۹۱۲۳۹۶۹۵۳۹
تمام حقوق برای املاک تعطیلات محفوظ میباشد